Alla inlägg under februari 2013

Av Bettina - 28 februari 2013 19:04

 Hejsan alla läsare! vad har ni gjort i veckan? jag har varit sjuk...   men så idag (torsdag) så kom min väldigt efterlängtade build a bear Felicia! Hon är jätte söt!! här kommer några bilder på henne        Hoppas att ni är nöjda med dagens inlägg! kram Bettina! <3  

Av Bettina - 25 februari 2013 18:37

jag tänkte faktiskt att min ilägg idag skulle handla om min snälla komps Isabell ( och hennes snälla kompisar Olga och Ida)  Jo Isabell har varit på Teneriffa och där köpte hon ett jätte fint halsband åt mig... och det var jätte snyggt det var så här en ros som var svart också hängde den i en kedja, så blev det ett jätte snyggt halsband så ja.... jag har inte så mycket mer annars, jo förresten! Vad har ni gjort på sportlovet? jag har beställt en build a bear. Den är jätte söt hon heter Felicia och hon fyller år på julafton (lite skumt jag vet)   om ni har någon build a bear så får ni gärna slänga in någon kommentar och berätta lite om den och sen så kan jag kanske lägga upp någon bild på Felicia.



Hälsningar: Bettina <3   

Av Bettina - 22 februari 2013 12:35

Hej alla läsare! idag kanske det blir ett lite kort inlägg men, jag och min mamma ska iväg till Tollarp och åka längdåknings skidor där det ska bli jätte kul! här är några Lovliga bilder.       ser du mönstret? försök att hitta den olika delen i det! <3<3<3<3<3<3<33<3<3

Av Bettina - 21 februari 2013 20:22

        Hejsan alla läsare! skaffa Spotify, om ni inte redan har det då. Den appen är min nya favorit app, för jag älskar! musik. Det är det bästa jag vet faktist jag tycker faktist  att det är mycket bättre än godis... jajaja det är lite konstigt kanske jag vet inte vad ni tycker! här är några bra låtar som jag lyssnar på(ibland och ja jag tycker faktist att AbbA och 1D  och Olly Murs är bra klandra mig inte!)

Av Bettina - 21 februari 2013 09:39

Hej alla läsare! ja, ni kanske undrar varför inlägget heter just NEJ!!!!!!. Det är för att Sportlovet snart är slut!!  det är så hemskt! Jag vill inte, men jag har i alla fall haft ett bra sportlov, har ert varit bra? vvad har ni gjort? Imorgon (fredag) så ska vi ju iväg och åka skidor, vi ska till Vallåsen eller vad det nu heter... här kommer två bilder     hälsningar: Bettina <3<3<3<3<3<3

Av Bettina - 20 februari 2013 10:14

Hej alla läsare! Jag är sjuk ( vilket är jätte tråkigt efterssom att det är sportlov) och det konstiga är att jag har varit frisk hela terminen annars, tycker inte ni att det är skumt? Men i alla fall så är det faktist bra på två sätt:


1. jag missar inget jag måste ta hem senare.


2. jag hade turen att inte få för hög feber.   är det någon som har skype? det ägeeeeer om ni inte har det får ni lova att skaffa det!


hälsningar: BETTINA <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3  



Av Bettina - 19 februari 2013 12:03

Hej alla läsare! jag har ett litet mobil spel tips. Det är jätte kul det kanske låter riktigt skumt men det heter pou. Ni vet säkert vad pou betyder...  man ska i alla       fall mata den lilla krabaten och ta hand om den och så! här är några bilder. Jag har satt på min en hatt och en bunnie dräkt!


hälsningar: Bettina <3

Av Bettina - 18 februari 2013 08:02

Hej alla läsare! idag ska jag på Andys med min kompis Wilma och hennes lillasyster Emma! det ska bli jätte roligt. Problemet är att jag har så himla ont i min nacke! (även kännt som träningsvärk) det gör jätte ont men jag får försöka stå ut med det!  jag känner mig som han den här killen...


hälsningar Bettina <3

Presentation

Hej, jag heter Bettina och är 10 år. Jag kommer blogga om lite allt möjligt! Jag älskar Kawaii ^.^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej ?
 Kille
 Tjej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards