Alla inlägg under maj 2013

Av Bettina - 27 maj 2013 19:53

Hejsan alla läsare ♥ Jag vill att det ska vara sommar nu och längtar snart ihjäl mig. Synd att det blir ett så kort inlägg idag, men jag föjler ett program som börjar typ nu =) Och det vill jag gärna se ♥ Men vi syns :) 

 


/Bloggfreaken ♥   

Av Bettina - 19 maj 2013 18:04

Hej alla läsare ! Idag har jag varit med Isabell. Vi gjorde lite egna filmer ! Det var jätte kul   Vi tänkte lägga 

upp några av dem på boggarna, men det får bli på Isabells blogg i så fall ! www.FotoFun.bloggplatsen.se Läs den 

gärna ! =) 

 


J   Tänkte också att jag kunde tipsa om andra bra bloggar ! 

www.Aglo.bloggplatsen.se

www.nattstad.se/julijas

www.FotoFun.bloggplatsen.se

www.Othello13.wordpress.com 


Så det var nog allt ♥

/Bloggfreaken =)


Av Bettina - 9 maj 2013 07:30

 Hejsan ! Jag är jätte sjuk har varit hemma från skolan hela veckan. Men jag känner mig lite bättre nu    

Hoppas att ni har haft en bra vecka annars ! Är det bara jag som längtar JÄTTE mycket till sommaren ?   

Ja älskar sommar ! Och denna sommare är lite speciell för då får jag träffa min kanin jag ska hyra !!!! 

(Att hyra en anin låter skumt ellerhur? ) Men det går faktist jag hyr den från en uppfödning och ska ha den hos

mig i 3 veckor ! ♥ Han heter Gant ! Här kommer en bild på honom !


 

Ses imorgon ;) /Bloggfreaken ♥

Av Bettina - 5 maj 2013 17:45

Hej alla läsare ! Jag har idag varit med Isabell och köpt både MSP Magasinet Och Affischen !   Det tog lång 

tid att fixa allt eftersom vi fick cykla tillbaka hem till mig för att fixa mer pengar :( Men Iaf kommer här en 

bild på allt : 

   
Så spela nu riktigt mycket MSP ! ♥ 


Kram /Bloggfreaken ;)

Av Bettina - 3 maj 2013 17:40

Hej alla läsare ! Nu är jag med Isabell ♥ Vi har spelat Sims,Cyklat och nu gör vi ett litet inlägg   Isabell har lärt mig lite nya saker vad det gäller bilder i paint   Så här kommer en bild som jag har anpassat själv   

 

Hoppas ni gillade dagens inlägg ;) Det kommer ett W.O.W sen ;)

Av Bettina - 2 maj 2013 17:39

Hej alla läsare ! Idag har jag varit med Isabell igen ;) Fast mamma hade glömt att jag skulle klippa mig idag så vi fick åka dit och Isabell fick följa med    Mitt hår blev ganska bra om jag får säga det själv   Men här kommer en liten bild ♥   Jag tänkte att eftersom jag och Isabell är så bra kompisar så är vi typ nallarna här ♥



/Ses Bloggfreaken ;)

Presentation

Hej, jag heter Bettina och är 10 år. Jag kommer blogga om lite allt möjligt! Jag älskar Kawaii ^.^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej ?
 Kille
 Tjej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards