Direktlänk till inlägg 4 september 2013

Sjuk :(

Av Bettina - 4 september 2013 10:58

Hejsan bloggen! Idag är det onsdag och jag borde vara i skolan, men jag har blivigt förskyld!   Bara så ni vet har jag inte haft tid att blogga så mycket på senaste tiden.. Jag har varit med kaninen ganska mycket och så. Men nu när jag är sjuk så kanske det också blir lite mindre bloggning :C Kram och till er som är sjuka och läser detta! / Krya ♥

 

/Bettina C:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettina - 29 oktober 2013 21:17

Hej bloggen! Förlåt för att jag inte skrivigt på JÄTTE länge   Iallafall så sitter jag nu och Skypear med Olga (www.Aglo.bollplatsen.se) Och Isabell (www.Fotofun.bloggplatsen.se) Vi har kul! Här kommer en bra PewDiePie video   : /Bettina &hearts...

Av Bettina - 12 augusti 2013 16:16

Hajhaj C: Idag tänkte jag Spamma med lite Bilder! :D Från MineCraft, För er som är Intresserade. Jag vill bara säga en sak ... För er som inte är intresserade, Sluta Läsa!   Idag hittade jag denna skumma Platsen, Mitt ute i Öknen! C: Ni som vet ...

Av Bettina - 11 augusti 2013 19:16

Hejsan bloggen! :D Förlåt mig, Förlåt för att jag inte har Bloggat på länge! :'( Men jag har haft så Fullt upp med Sandy, och andra viktiga saker. Men jag tänkte updatera mig lite :) Så här kommer ett litet Dagens inlägg!       Som vissa av er ...

Av Bettina - 30 juli 2013 14:34

Hejsan bloggen! Sorry att jag inte har gjort inlägg på länge! :( Men det ska det bli Ändringar på till hösten ... Eftersom att det är sommar så bloggar jag inte lika mycket. Men här kommer en låt som jag, Gillar! Detta är en ganska ny låt! :)  ...

Av Bettina - 18 juli 2013 13:46

Hejsan Bloggen! På Fredag åker vi hem från Grekland. :'( Även om jag kommer sakna huset, Så längtar jag faktist hem lite... Så det ska både bli kul och ledsamt, På samma gång. Annars har det ju varit jätte kul att vara här. Men nu är det slut och jag...

Presentation

Hej, jag heter Bettina och är 10 år. Jag kommer blogga om lite allt möjligt! Jag älskar Kawaii ^.^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej ?
 Kille
 Tjej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards