Alla inlägg under juni 2013

Av Bettina - 29 juni 2013 10:19

Tjoo Bloggen! Äntligen är det riktigt SOMMARLOV! Kan inte fatta att tiden går så fort c: Jag har inte riktigt hunnit göra någonting än .. Eftersom klockan är 10:22 (Morgon) Tänkte att detta skulle bli en liten sommar "Hiss & Diss"   Så jag börjar nu :)

Hiss       &       Diss

Blommor :)      Pollen :( 

Djur :)            Myggor :(

Läsa  :)           Spela Dator :(

Dansa  :)         Ramla :(

Ha Kul :)          Ha Tråkigt :(

Vattenkrig :)    Håliga Vattenballonger :(

Soligt :)           Regn :(

Sådär! Då var Veckans "Hiss & Diss" Klar :D Hoppas ni blev nöjda och att det blev rätt nu ..   Man kan bara göra sitt Bästa! ♥ /Bettina   

 

 

 

Av Bettina - 25 juni 2013 17:52

Hejsan alla läsare! Ni kanske undrar varför inlägget heter Aj! Jo jag har riktigt ont mitt ben :( Jag går ju på C4 Lägret, och vi hade Fotboll, boule och Boxning idag. På fotbollen så sträckte jag mitt smal-ben! Och det gjorde JÄTTE Ont! .. Så, Nog om det nu! Min kompis har skaffat en ny blogg som behöver läsare: www.Kinqanlife.bloggplatsen.se!  

/Bettina :D 

Av Bettina - 24 juni 2013 19:27

Hejsan alla fina Läsare där ute! Jag tänkte börja inlägget direkt! Dagens inlägg består av :

1.En Bild :)

2.En Söööt Låt! :3

3.Hejdå ses Imorgon :)

Sådär! Ska vi börja?

 

Det är denna "YT Videon" Jag ÄLSKAR Så Mkt! Den är så sööt! Om man är en Directioner (Som jag) Fattar man varför. Det är säkert helt ointressant för vissa, Men .. Ja! Ses! :D 

/Bettina ♥


Av Bettina - 23 juni 2013 11:47

Hajj! :3 Idag är det söndag, och jag har inte riktigt tänkt på vad jag ska göra i detta inlägget. Men något ska jag väl ändå kunna hitta på :) Vi tar litet tema om Bloggar idag :D Så jag ska tipsa er om några bra bloggar som jag läser :

www.Fotofun.bloggplatsen.se

www.Aglo.bloggplatsen.se

www.Teaterbloggarna.bloggplatsen.se

www.Ayles.blogg.se

www.Annabaark.bloggplatsen.se

www.Juliiab.devote.se

 

Så! Det var allt :) Hoppas ni läser dem :)

 

/Bettina :) 

 


Av Bettina - 22 juni 2013 20:31

Halloj xD Idag har jag "Varit" Med min BFF Isabell (www.fotofun.bloggplatsen.se) Vi hade verkligen Kul :) Såhär Såg ungefär vår dag ut : Vi lekte med Othello, (Isabells Lilla Cavalier King Charles Spaniel) Se spelade vi in Två Filmer :-) En av dem  kan ni hitta på Isabells blogg. Sen Gungade vi på gungorna, som vi alltid brukar göra. Sen kl, 15:00 Cyklade vi hem tilll mig för att fika, Min bror var och hälsade på, Och fikade Tsm med oss :) Sen av nån anledning spelade vi Minecraft c: Fett skumt jag vet .. Vi tog Också en liten Cykel runda. :D Det var vår dag, Här kommer en bild som bevisar våran Vänskap :)

 

Här är mitt Citat : "Vänner är som Converse, Man föredrar Äkta" 

Hoppas Inlägget, OCH Citatet lärde er nåt :) 

/Bloggfreaken ♥

Av Bettina - 19 juni 2013 17:23

Hejsan! Idag på C4 Lägret så hade vi följande sporter : Volleyboll, Pingis och Golf :) Som ni nog har fattat pågrund av Rubriken. Ja det var "Sporterna" Det ja .. Och nu då ? :( Jo .. Vi kan väl göra en liten "Hiss & Diss" Förlåt mig Isabell :( Hoppas inte du bli Arg nu bara ..   Men hoppas ni kommer gilla det :) Men jag har Tagit det lite från denna bloggen : www.Fotofun.bloggplatsen.se (Isabells blogg) Här kommer den, Temat är Smileysar ..

Hiss    &   Diss

      

           

               

               

                

Det var nog allt för idag :) 

/Bettina ♥☻☺

 

  

Av Bettina - 17 juni 2013 18:06

Hejsan alla där ute som läser min blogg ni är bara bäst! :`D Puhh... De var en lång mening, Iallafall så går jag på C4 Läger. Det varar i 2 Veckor, om man ska vara exakt så är de faktist bara 9 dagar. För om man räknar med Midsommmar - Afton på Fredag, och Helgen så. Och dagens Aktiviteter var : Tennis, Bågskytte och Karate !!! Woooohoooo!! Allt var Riktigt kul och jag ska till och med börja på tennis :) Så kul tyckte jag det var :3 Ja... SOMMARLOV Efter detta "Läger" ska bli riktigt skönt faktist. Jag ska åka till Grekland i sommar också. Ska bli kul det med ;) Sen ska jag nog vara med Ellen, Olga och Isabell :) Kolla gärna deras fina bloggar ! www.teaterbloggarna.bloggplatsen.se  www.aglo.bloggplatsen.se  www.fotofun.bloggplatsen.se   Det var dem det ! Men vi ses !

 

Hoppas ni är Nöjda! 

/Bettina   

Av Bettina - 13 juni 2013 18:08

Hejsan alla fina läsare som läser detta just nu :D Om ni undrar varför jag är så glad, så är det för att jag faktist SLUTAR skolan imorgon! (För denna terminen) Sen börjar jag i Femman D: OMG ... Hur ska det gå ?! Jag kommer att flippa ut och få värsta utbrottet första dagen. Men i värsta fall så har jag mina fantastiska vänner, som kan hjälpa mig om jag behöver stöd :) Love u Guys! Jag tänkte att vi skulle hinna med nån "Sommar" bild idag också. Den kommer här iallafall :3

 


Hoppas ni är nöjda :) Kram på er alla!! :D 

/Bettina   



Presentation

Hej, jag heter Bettina och är 10 år. Jag kommer blogga om lite allt möjligt! Jag älskar Kawaii ^.^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej ?
 Kille
 Tjej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards