Alla inlägg under mars 2013

Av Bettina - 22 mars 2013 16:59

Hej alla läsare ! Jag har tänkt lite och jag tror Att vi ska ha lite mys på bloggen på fredagar ! Vi kan kalla det för WOW ! Jag tog lite inspiration från min kompis som också gör en sån här grej på fredagar ! Läs gärna hennes blogg också ! Den heter www. FotoFun.bloggplatsen.se jag kommer lägga upp lite roliga bilder på bloggen på fredagar ! Bara så att ni vet vad jag har planerat /Kram ! Bettina !

Av Bettina - 21 mars 2013 20:27

Hej alla läsare ! Idag har jag varit jätte trött ! Ska bli skönt och sova nu !!! Vad har ni gjort under veckan ? Snart är det påsklov skönt ! ????Jag gillar påsken gör ni det ? Det blev ett rätt kort inlägg idag men det fick bli så idag nu när det är kväll !

Kram från Bettina ! ???

Av Bettina - 8 mars 2013 18:18

Hej alla läsare ! idag (8/3 fredag ) bakade jag, det var roligt. Jag älskar att baka det spelar ingen roll vad det är jag bakar det är lika kul vad det än är   . Gillar ni att baka ? jag är ledsen för att jag inte har gjort ett inlägg på länge men jag har haft så mycket att göra...  Ja jag lovar iallafall att göra mycket längre inlägg och lägger upp bilder och angaskerar mig lite mer jag erkänner att jag har varit lite slarvig men det fixar jag


Kram   /Bettina <3  

Av Bettina - 4 mars 2013 17:27

Hej alla läsare! vad har ni gjort i helgen ? Jag har inte gjort något speciellt... Förlåt om jag inte har gjort ett inlägg på jätte länge! Men jag har haft mycket att göra, tyvärr kan jag inte skriva mer nu men, jag gör ett inlägg när jag kommer hem


kram Bettina

Presentation

Hej, jag heter Bettina och är 10 år. Jag kommer blogga om lite allt möjligt! Jag älskar Kawaii ^.^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej ?
 Kille
 Tjej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards