Alla inlägg under augusti 2013

Av Bettina - 12 augusti 2013 16:16

Hajhaj C: Idag tänkte jag Spamma med lite Bilder! :D Från MineCraft, För er som är Intresserade. Jag vill bara säga en sak ... För er som inte är intresserade, Sluta Läsa!

 

Idag hittade jag denna skumma Platsen, Mitt ute i Öknen! C: Ni som vet vad det kan vara? KOMMENTERA!

 

Och Idag hittade jag också ett "Skumt" Sandtempel. Jag har hittat många såna här förut, och jag varnar er, Det finns en fälla! Såklart så hör dessa Tempel, Till spelet! Så ni behöver inte vara oroliga, över att det ska ha med HeroBrine att göra xD Men Ta sönder Golvet, Så märker ni nog ...

 

Jag tog sönder Golvet, hoppade extremt! Försiktigt, Så att jag inte landade på den Grå tryckplattan... Men Iallfall,

så tog jag sönder tryckplattan, Och golvet ovanför. och Gissa vad jag hittade? TNT! Så om ni landar på tryckplattan, Så Sprängs allt! Så se upp! ;D Hoppas ni har lärt er något! /Bettina ;** 


Av Bettina - 11 augusti 2013 19:16

Hejsan bloggen! :D Förlåt mig, Förlåt för att jag inte har Bloggat på länge! :'( Men jag har haft så Fullt upp med Sandy, och andra viktiga saker. Men jag tänkte updatera mig lite :) Så här kommer ett litet Dagens inlägg!  

   

Som vissa av er säkert vet, Så har jag börjat Spela MineCraft :D Och jag och min kompis är gaska Nördiga i MineCraft ... :$ Men iallafall, Så hittade jag en Kaktus! ;D och den Heter Creyknart xD Sen hittade jag den där brunnen mitt ute i Öknen! Så det var Dagens Bild! xD Nu kommer dagens Video.

Och denna Videon är jätte rolig! :D Det handlar om dem som vi fick inspiration av! xD Det var allt! :**

Sköt om er ;** <3 /Bettina xD

Presentation

Hej, jag heter Bettina och är 10 år. Jag kommer blogga om lite allt möjligt! Jag älskar Kawaii ^.^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Är du kille eller tjej ?
 Kille
 Tjej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards